In de rubriek FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meestgestelde vragen. Zit uw vraag er niet bij, neemt u dan contact met ons op, mail naar info@goamerika.nl of bel + 31 (0)20 215 20 07.
Ja. Wij willen u erop wijzen dat boekingen die u via het internet maakt definitief zijn. De zogenoemde 'afkoelingsperiode', die in de wet 'kopen op afstand' wordt genoemd, is niet van toepassing op vakantiereizen die u via onze site boekt.
Als u een boeking op aanvraag maakt is dit niet vrijblijvend maar definitief. U krijgt binnen enkele werkdagen bericht of wij de accommodatie voor u hebben kunnen reserveren. Als dit niet is gelukt mag de boeking kosteloos geannuleerd worden.
Ahankelijk van de termijn waarop geannuleerd wordt, gelden verschillende voorwaarden voor kosten volgens de ANVR-voorwaarden. U kunt telefonisch uw annulering doorgeven. U dient echter altijd nog een schriftelijke bevestiging (per post, per fax of per e-mail) te sturen. Na ontvangst van de bevestiging maken wij de annuleringsnota in orde.
Indien er bij Go Amerika een annuleringsverzekering is afgesloten, ontvangt u bij de annuleringsnota tevens een schadeformulier van de Allianz Verzekeringen.