Vrijblijvende offerte

ZOEK UW VAKANTIE

Wat voor een vakantie zoekt u?
Waar wilt u naar toe in Amerika?

Wanneer wilt u gaan?


Budget
Zoover Award 2013
U bent hier : Startpagina | Veelgestelde vragen

 Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van de meeste actuele vragen die u telefonisch aan ons stelt.

Wat betekent een reservering op aanvraag?
Wanneer uw boeking op aanvraag komt, betekent dit dat wij de beschikbaarheid van de vliegtuigstoelen en accommodaties moeten controleren voordat we de reservering aan u kunnen bevestigen.

Is een reservering op aanvraag bindend?
Ja, deze is bindend zodra de reis kan worden bevestigd zoals deze is aangevraagd. Wanneer we uw reis wel kunnen uitvoeren maar er wijzigingen of alternatieven zijn, neemt GoAmerika altijd eerst contact met u op. Op het moment dat een onderdeel van uw reservering niet kan worden bevestigd volgens aanvraag, kunt u van de reservering afzien en is deze niet bindend. Zodra u vervolgens heeft aangegeven akkoord te gaan met de wijzingen, is uw reservering weer bindend.

Hoe verloopt een aanvraagprocedure?
Allereerst wordt er door GoAmerika gekeken of de vluchten mogelijk zijn op de door u gewenste datum, waarna we ter plaatse voor u nagaan of de accommodaties beschikbaar zijn. Hierna controleren we de eventuele andere opties aan uw reservering zoals autohuur.

Indien er uit uw reservering een alternatief of wijzigingen voortvloeien waarbij toeslag of korting van toepassing is, dan zullen wij dit te allen tijde met u overleggen.

Wat houdt een vluchttoeslag in?
Luchtvaartmaatschappijen stellen een bepaald aantal stoelen beschikbaar tegen het basistarief. Het kan voorkomen dat, op het moment dat u boekt, deze voorraad op is en de stoelen dus niet meer in het basistarief vallen. Vanaf dat moment worden de stoelen met een vluchttoeslag verkocht, maar ondanks deze toeslag blijft u in de Economy Class reizen.

Ik heb afwijkende wensen voor mijn boeking, is mijn aanvraag/ reservering bindend?
Wanneer u speciale wensen heeft bij uw reservering, verzoeken we u dit op te geven in het opmerkingenveld. Hier kunt u alle reiswensen aangeven. Bij afwijkende wensen in het opmerkingenveld is uw boeking niet bindend. GoAmerika neemt dan direct contact met u op om uw wensen door te spreken.

Hoe kan ik mijn reis betalen?
Bankoverschrijving: U kunt de aan- en/of restantbetaling van de reissom onder vermelding van de naam van de hoofdboeker en uw reserveringsnummer overschrijven op onze bankrekening: Deutsche Bank Nederland N.V., IBAN nummer: NL95DEUT0594172373

Hoeveel bedraagt de aanbetaling van mijn reis?
De aanbetaling op eigen vervoersreizen is 20% van de totale reissom en de aanbetaling op alle overige reizen bedraagt 15%. De aanbetaling dient direct na boeking te worden voldaan. De restantbetaling dient uiterlijk 6 weken voor vertrek voldaan te zijn. Bij boekingen binnen 6 weken voor vertrek dient de volledige reissom direct na boeking overgemaakt te worden.

Wanneer dien ik de aanbetaling van mijn reis te voldoen?
De aanbetaling dient direct na boeking te worden voldaan. De restantbetaling dient uiterlijk 6 weken voor vertrek voldaan te zijn. Bij boekingen binnen 6 weken voor vertrek dient de volledige reissom direct na boeking overgemaakt te worden.

Wanneer kan ik mijn stoelen in het vliegtuig online reserveren?
Bij een aantal luchtvaartmaatschappijen is het mogelijk om zelf via de website van deze maatschappij vooraf stoelnummers te reserveren. Dit kan met uw naam en een speciale code.
Zodra uw boekingscode bekend is dan ontvangt u van GoAmerika automatisch een emailbericht. Ook wordt er uitleg gegeven over hoe u de stoelnummers kunt vastleggen. Doorgaans gebeurt dit 30 dagen voor de vertrekdatum. In sommige gevallen kan het zijn dat deze code op een eerder tijdstip bekend is. GoAmerika zal deze dan zo spoedig mogelijk per email toesturen.

WEBSITE & PRIVACY

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens wanneer ik een boeking maak?
Wij zorgen ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. Wij garanderen u dat uw gegevens op geen enkele manier doorgegeven of verkocht worden aan andere organisaties.
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens wanneer ik mij aanmeld voor de nieuwsbrief?
Wij respecteren uw privacy en zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. Alle informatie aangaande persoonlijke gegevens wordt in overeenstemming met de Europese wetgeving en Nederlandse richtlijnen verwerkt. Wij stellen uw persoonlijke gegevens op geen enkele manier beschikbaar aan derden, behalve ten behoeve van de uitvoering van de door u geboekte reis.