Zoek op land, regio of reis

×

Bij thuiskomst...

Frequently Asked Questions

In de rubriek FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit uw vraag er niet bij, neemt u dan contact met ons op, mail naar info@goamerika.nl, stel uw vraag via het contactformulier of bel 020 428 05 55

Indien u iets bent vergeten op bestemming, kunnen wij voor u navragen of iets gevonden is. Sneller is om rechtstreeks contact op te nemen met de accommodatie. Eventuele kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Indien u via GoAmerika een reis- en/of annuleringsverzekering heeft bijgeboekt is deze voor u afgesloten bij Allianz Global Assistance. Voor meer informatie klik hier.

Klacht voor of na de reis?
Ondanks de vele inspanningen die wij leveren om onze klanten een zorgeloze reis aan te bieden kan natuurlijk altijd iets misgaan. Mocht dit gebeuren, laat het ons vooral weten.

Een klacht over de dienstverlening van GoAmerika kunt u altijd bij ons melden. Via het contactformulier, per mail, per brief of telefonisch, + 31 (0)20 428 0555

Klacht tijdens de reis?
Wij worden ter plaatse vertegenwoordigd door zorgvuldig geselecteerde lokale agenten. Mochten er zich tijdens uw verblijf problemen omtrent de door u geboekte accommodatie(s) voordoen, dan dient u contact op te nemen met de desbetreffende lokale agent of met ons kantoor in Nederland zodat onze collega`s in overleg met u hiervoor een passende oplossing kunnen zoeken. Als de klacht na het aanspreken van alle bovenstaande personen/organisaties niet wordt opgelost, vul dan ter plaatse een klachtenformulier in en stuur dit met een begeleidende brief naar ons toe. Indien u niet ter plaatse melding maakt van eventuele klachten, dan kunnen wij deze niet voor u oplossen en kunt u achteraf in Nederland geen beroep doen op enige vergoeding of restitutie.

Geschillencommissie reizen
s uw klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kunt u tot uiterlijk drie maanden na afloop van uw reis het geschil schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Voor meer informatie zie www.sgc.nl.

©2021 Go Amerika - All Rights Reserved | De specialist op het gebied van fly-drives en roadtrips door de USA!